Veelgestelde vragen

 

Veelgestelde vragen

Wat is de SPA® Fountain precies en wat is in de prijs inbegrepen?

De SPA® Fountain is een nieuwe waterdispenseroplossing voor kantoren in België.

 

Je plaatst een SPA® 10L Eco Pack in de machine en je medewerkers kunnen zich met een glas, fles of karaf voorzien van vers SPA® water, rechtstreeks uit de dispenser. We bieden een huurmodel voor de machine - €20 per maand voor de staande versie of €18,5 per maand voor de aanrechtversie - die rechtstreeks in je kantoor wordt geplaatst.

 

Deze huurprijs is all-inclusive (inclusief levering en installatie, technische ondersteuning en vervanging van het apparaat indien nodig en verwijdering als je je contract beëindigt).

 

Naast deze huurprijs voor de dispenser moet je doorlopend SPA® 10L Eco Pack verpakkingen kopen. 

Vond je dit antwoord nuttig?
Bedankt voor uw feedback. We waarderen uw feedback. Het helpt ons om onze site te verbeteren.

Het spijt ons dat we je vraag niet hebben kunnen beantwoorden.

Aarzel niet om contact met ons op te nemen via ons ondersteuningsformulier voor verdere hulp.

Moet ik kiezen voor de aanrechtversie of de staande versie?

Beide zijn goede opties en het hangt er echt vanaf hoe je de dispenser wilt gebruiken.

 

De staande unit is onze bestseller: de opslagbasis kan vier extra Eco-packs bevatten om het opbergen en hanteren te vereenvoudigen (40 liter altijd beschikbaar). Je hebt ook geen extra tafel of bureau nodig.

 

Aan de andere kant kiezen velen voor de aanrechtversie als er niet genoeg ruimte is voor het complete staande apparaat of als het apparaat wordt geplaatst in een ruimte waar al een tafel staat en de Eco Packs makkelijk kunnen worden opgeborgen (bijvoorbeeld naast een koffiezetapparaat in een keuken of in een vergaderruimte).

Vond je dit antwoord nuttig?
Bedankt voor uw feedback. We waarderen uw feedback. Het helpt ons om onze site te verbeteren.

Het spijt ons dat we je vraag niet hebben kunnen beantwoorden.

Aarzel niet om contact met ons op te nemen via ons ondersteuningsformulier voor verdere hulp.

Ik heb een paar vragen voordat ik me aanmeld. Met wie kan ik contact opnemen?

Als je nog twijfelt of specifieke vragen hebt, helpt ons verkoopteam je graag bij het nemen van een beslissing.

 

Je kunt ons rechtstreeks contacteren via het formulier onderaan deze pagina.

Zorg ervoor dat je je e-mailadres en telefoonnummer vermeldt en we zullen snel contact met je opnemen om je vragen te beantwoorden.

Vond je dit antwoord nuttig?
Bedankt voor uw feedback. We waarderen uw feedback. Het helpt ons om onze site te verbeteren.

Het spijt ons dat we je vraag niet hebben kunnen beantwoorden.

Aarzel niet om contact met ons op te nemen via ons ondersteuningsformulier voor verdere hulp.

Hoe werkt de SPA® Fountain en wat moet ik in mijn kantoor regelen?

De SPA® Fountain is heel eenvoudig te gebruiken.

 

Ga naar de machine met een glas, fles of karaf en druk gewoon op de doseerknop om je glas te vullen met SPA® water.

 

Zodra het Eco Pack leeg is, neem je het uit de dispenser, gooi je het karton en de plastic zak in de juiste containers en plaats je een nieuw Eco Pack in de dispenser.

 

Met de SPA® Fountain hoef je geen lege flessen meer te hanteren, op te slaan en terug te brengen. De oplossing vereist geen sanitair onderhoud omdat er geen leidingsysteem aan te pas komt (elk Eco Pack wordt geleverd met zijn eigen kraan).

 

Je hoeft alleen maar nieuwe Eco Packs te bestellen bij je favoriete verkooppunt als de voorraad bijna op is. En zorg ervoor dat je de dispenser in goede conditie houdt door hem af en toe lichtjes schoon te maken en de lekbak te ledigen als er water uitloopt.

 

Facturatie en betaling van de maandelijkse machinehuur zijn volledig geautomatiseerd (betaalkaart op naam of automatische afschrijving van je bankrekening), dus je hoeft er niet meer aan te denken.

Vond je dit antwoord nuttig?
Bedankt voor uw feedback. We waarderen uw feedback. Het helpt ons om onze site te verbeteren.

Het spijt ons dat we je vraag niet hebben kunnen beantwoorden.

Aarzel niet om contact met ons op te nemen via ons ondersteuningsformulier voor verdere hulp.

Welke dranken zijn verkrijgbaar met de SPA® Fountain?

De SPA® Fountain werkt alleen met ons SPA® Reine 10L Eco Pack.

 

Ons systeem is niet compatibel met andere SPA®-merken of met onze SPA® 5L Eco-verpakkingen (10L is de juiste maat).

 

Standaard is de temperatuur 12 graden, de ideale temperatuur is voor vers water. 

Vond je dit antwoord nuttig?
Bedankt voor uw feedback. We waarderen uw feedback. Het helpt ons om onze site te verbeteren.

Het spijt ons dat we je vraag niet hebben kunnen beantwoorden.

Aarzel niet om contact met ons op te nemen via ons ondersteuningsformulier voor verdere hulp.

Wat gebeurt er nadat ik me heb geregistreerd? Hoe wordt mijn SPA® Fountain geïnstalleerd?

Zodra je je hebt geregistreerd, neemt onze bezorgpartner contact met je op, meestal binnen een paar dagen, om een installatiedatum af te spreken.

 

We streven ernaar om installaties binnen 2 tot 4 weken na je registratie te voltooien.

We beheren het hele installatieproces zonder extra kosten.

 

Van jouw kant hoef je nog enkel je verkooppunt voor de SPA® 10L Eco Packs te kiezen en een eerste bestelling te plaatsen. Zo heb je meteen Eco Packs beschikbaar als het apparaat in je kantoor wordt geïnstalleerd.

Vond je dit antwoord nuttig?
Bedankt voor uw feedback. We waarderen uw feedback. Het helpt ons om onze site te verbeteren.

Het spijt ons dat we je vraag niet hebben kunnen beantwoorden.

Aarzel niet om contact met ons op te nemen via ons ondersteuningsformulier voor verdere hulp.

Waar vind ik het juiste verkooppunt voor SPA® 10L Eco Packs voor mijn kantoor?

De SPA® 10L Eco Packs zijn verkrijgbaar bij heel wat detailhandelaars in heel België. Raadpleeg onze 'Waar te kopen' tool om te bestellen bij je dichtsbijzijnde winkel.

 

Je bent volledig vrij om zelf je voorkeurpartner te kiezen. Als je al werkt met een brouwer, kantoorleverancier, groothandelaar of andere verdeler die op je kantoor drank of andere producten levert, raden wij aan om eerst die te contacteren. Het zal immers handig en meestal kostenbesparend zijn als je hem ook je Eco Packs laat leveren.

 

Als je niet zeker weet welke verdelers ons Eco Pack aanbieden of hoe je te werk moet gaan, dan kan je ons rechtstreeks contacteren via het formulier onderaan deze pagina.

Vond je dit antwoord nuttig?
Bedankt voor uw feedback. We waarderen uw feedback. Het helpt ons om onze site te verbeteren.

Het spijt ons dat we je vraag niet hebben kunnen beantwoorden.

Aarzel niet om contact met ons op te nemen via ons ondersteuningsformulier voor verdere hulp.

Ik heb een probleem met mijn SPA® Fountain. Wat kan ik doen om hulp te krijgen?

Het spijt ons te horen dat je een probleem hebt en we helpen je graag verder. Stuur ons een bericht via het formulier onderaan deze pagina.

 

Vermeld je telefoonnummer en e-mailadres en we nemen zo snel mogelijk contact met je op om je te helpen.

Vond je dit antwoord nuttig?
Bedankt voor uw feedback. We waarderen uw feedback. Het helpt ons om onze site te verbeteren.

Het spijt ons dat we je vraag niet hebben kunnen beantwoorden.

Aarzel niet om contact met ons op te nemen via ons ondersteuningsformulier voor verdere hulp.

Hoe werkt de facturatie en hoe kan ik betalen?

Aan het einde van elke maand sturen we je een factuur per e-mail, via het e-mailadres voor facturatie dat je hebt opgegeven bij je registratie op de site.

 

Kort na het versturen van de factuur innen we het verschuldigde bedrag via het betalingssysteem van je voorkeur.

 

Momenteel bieden we twee betalingsmogelijkheden: via een geregistreerde betaalkaart die elke maand wordt afgeschreven of automatisch via je bankrekening.

 

Hou er rekening mee dat je op dit ogenblik nog niet kunt betalen via een bankoverschrijving op basis van een factuur of kooporder.

Vond je dit antwoord nuttig?
Bedankt voor uw feedback. We waarderen uw feedback. Het helpt ons om onze site te verbeteren.

Het spijt ons dat we je vraag niet hebben kunnen beantwoorden.

Aarzel niet om contact met ons op te nemen via ons ondersteuningsformulier voor verdere hulp.

Ik heb al een SPA® Fountain. Hoe kan ik meer machines huren en accessoires kopen voor mijn kantoor?

We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze SPA® Fountain en dat je meer apparaten of accessoires bij ons wilt bestellen. We helpen je graag verder.

 

Stuur ons rechtstreeks een bericht via het formulier onderaan deze pagina. Vermeld je telefoonnummer en e-mailadres en we nemen zo snel mogelijk contact met je op om je te helpen.

Vond je dit antwoord nuttig?
Bedankt voor uw feedback. We waarderen uw feedback. Het helpt ons om onze site te verbeteren.

Het spijt ons dat we je vraag niet hebben kunnen beantwoorden.

Aarzel niet om contact met ons op te nemen via ons ondersteuningsformulier voor verdere hulp.

Heb je meer hulp nodig?